ПОДГОРИЦА - Богато стваралаштво већ годинама ниче испод бритког пера истакнутог црногорског књижевника Новице Ђурића из Подгорице. Опус председника два удружења књижевника и новинара Црне Горе крунисано је ових дана трима престижним наградама из Русије.
Поред "Златног пера Русије", Ђурић је постао и носилац почасног Ордена хероја рада, као и лауреат медаље "Цар-Риба", коју додељује Међународни културни центар и издавачка кућа "Краснојарско Васкрсење" за заслуге у области зближавања култура, уметности и новинарског стваралаштва народа Русије и балканских земаља.
- Министар културе Павле Горановић који је, иначе, писац, ћути као заливен, иако су му послали саопштење из Москве, али се не оглашава! То вам је слика данашње Црне Горе, земље "свих грађана" и "једнаких шанси". Ако земља Русија каже да сам заслужио све те награде, онда нису погрешили. У животу сам само радио, делао часно и све што сам остварио у књижевности и новинарству постигао сам захваљујући свом раду и сталном образовању. Мене нису ваздигли појединци ни из политичких, ни из књижевних, ни из новинарских центара и уских кружока, већ моја рука, моја мисао, мој стил, моја реч и моја љубав према народу и домовини којој сам све подарио - изјавио је, за "Новости", Новица Ђурић.

КОНКУРЕНЦИЈА
Жири је током 10 месеци прегледао радове више од 25.000 учесника из 75 земаља. Међу њима се нашао и Ђурић из малене Црне Горе, чиме признања додатно добијају на значају.